Asa cum rezulta dintr-un articol aparut in numarul din mai 2010 al publicatiei Mufon UFO Journal, Benjamin Robert Rich (1925-1995), supranumit parintele avioanelor „stealth”, fost director, intre 1975 si 1991, al firmei Lockheed Skunk Works, a admis, pe patul de moarte, ca a avut acces la dovezi ale prezentei extraterestre pe Pamant.

Skunk Works a fost o porecla oficiala a firmei Lockheed Martin, atunci cand efectua programe avansate, intre care faimoasele avioane militare U-2, SR-7 Blackbird, F-117 Nighthawk, F-22 Raptor, sau F-35 Lightning II. Ben Rich a participat la proiectarea acestora, ca si a altor avioane, multe dintre ele inca secrete. In articolul din Mufon UFO Journal, scris de Tom Keller, inginer aerospatial care a lucrat ca analist informatician pentru NASA Jet Propulsion Laboratory, reproduce o serie de declaratii ale lui Ben Rich, facute pe patul de moarte, privind realitatea vizitatorilor extraterestri coborati din OZN-uri si posibilitatea ca militarii americani sa calatoreasca printre stele. Citam mai jos dintre acestea.

„In Skunk Works eram un grup mic dar foarte unit, constand din circa cincizeci de vechi ingineri si proiectanti, si poate circa o suta de mecanici si muncitori.
Obiectivul nostru era sa construim serii mici de avioane foarte avansate, pentru misiuni ultrasecrete”.


China este din ce in ce mai interesata de problematica extraterestrilor si a obiectelor zburatoare neidentificate. Nu este vorba doar de lumini vazute pe cer de martori izolati ci de observatii cu un mare numar de martori, de aeroporturi blocate datorita OZN-urilor sau de spectaculoase rapiri cu tenta sexuala.
In iunie 2010 aeroportul international din Hangzhou a fost blocat timp de o ora, explicatia anuntata oficial fiind aparitia deasupra aeroportului a unui OZN.
Din cauza acestuia au fost perturbate 18 zboruri si intarziati 2000 de pasageri. In lunile urmatoare au mai fost opt observatii „de masa”, ultima, din 11 septembrie, a dus, conform ABC News, la inchiderea, tot pentru o ora, a aeroportului orasului Baotou din Mongolia Interioara.


National Press Club, cu sediul in Washington este o organizatie profesionala a jurnalistilor, in principal politici, din Statele Unite. Aici a avut loc, pe 27 septembrie 2010 o conferinta de presa, dedicata faimoaselor si controversatelor incidente prin care OZN-uri au dereglat, in mai multe randuri, rachetele nucleare americane, facandu-le imposibil de lansat.

Conferinta a fost deschisa doar unor invitati si personalului Congresului SUA.

Oficialitatile au negat sistematic incidentele, desi numerosi martori oculari le facusera publice inca de multi ani. Acum sase fosti ofiteri din US Air Force si un investigator civil s-au decis sa aduca in fata publicului cele intamplate. Ei au aratat ca obiecte aeriene neidentificate au zburat de mai multe ori deasupra zonelor interzise cu caracter nuclear, ultima data in 2003. In unele cazuri, rachetele nucleare au iesit temporar din uz, simultan si in mod inexplicabil, in timp ce un obiect avand forma discoidala plutea in preajma.

Cei prezenti posedau marturii de la un grup de peste 120 persoane, militari care au lucrat in zone sensibile, cu instalatii si arme nucleare. Ei atestau solemn ca vehicule pe care nu le-au putut identifica au violat securitatea spatiului aerian deasupra silozurilor cu rachete si in cateva cazuri le-au scos din uz.


Pe 15 noiembrie 2010 agentia RIA Novosti publica un interesant interviu luat lui Vadim Chernobrov, seful organizatiei publice rusesti Kosmopoisk, dedicata studierii fenomenului OZN si a altor fenomene inexplicabile, interviu in care acesta comenta activitatea de investigare a misterelor domeniului.

Intrebat de ziaristul Samir Shakhbaz ce anume considera drept cel mai interesant eveniment al anului care se incheie, Chernobrov a raspuns ca arhivele de care dispun colegii sai contin acum suficiente date pentru a anticipa chiar unele evenimente cum ar fi aparitia unor formatiuni in lanuri sau a unor OZN-uri. Ei ar putea sa mearga la fata locului inainte ca evenimentul sa se produca. „Cu cat astfel de anticipari sunt mai corecte, cu atat suntem mai aproape de rezolvarea acestor mistere. In acest domeniu suntem intr-o competitie foarte serioasa...”.

„Obiectivul nostru ultim nu este sa obtinem imagini de inalta calitate... Am vazut sute de exemple. Ar fi ceva nou sa gasim dovezi fizice, ceva ce poate fi masurat si pipait, ceva ce am putea transmite inginerilor nostri pentru a-i pune pe ganduri. Eu vad ufologia ca o problema de inginerie, avand desigur si dimensiuni psihologice ori sociologice. Ca inginer aerospatial, eu am fost interesat mereu... cum va arata zborul peste 50 sau 100 de ani. In fapt, ufologia este o tentativa de a arunca o privire in viitorul mai apropiat si mai departat. Asta este ceea ce ne motiveaza”.